HERROEPINGSRECHT
Uitzondering op maat
Producten die je via deze webshop koopt worden op maat gemaakt volgens de door jou ingevoerde specificatie. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is definitief na succesvolle betaling.
KLACHTENPROCEDURE
Garantie
We geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om ze in topconditie bij je af te leveren. Het kan echter voorkomen dat een bestelling tijdens het transport defect raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor je recht hebt op een garantieclaim. U bent wettelijk verplicht om dit binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek aan ons te melden. Valt het defect binnen de garantie, dan zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@customcards.be Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.